سرور DL380p G8 -HP ProLiant DL380p Generation8 (Gen8)

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

فروش ويژه تجهيزات ديتاسنتري HP,سرور SERVER, سرور اچ پي ,SERVER HP, سرور اچ پي ,SERVER HP, اچ پي HP ,سرور, SERVER, ,نقد و بررسي اچ پي خريد, HP قيمت به روز ,HP خريد سرور اچ پي برنامه و درايور, SERVER HP بهترين قيمت ,SERVER, نقد و بررسي سرور ,قيمت سرور اچ پي dl380 g9 quickspecs,


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
افزار پرداز اسپاد
13:0
شنبه 16 آبان 1394

HP DL380p G8


 

انتظار شما از یک سرور چیست  ؟ ذخیره سازی ، پردازش اطلاعات ، گسترش تعداد هاردها ؟ با DL380p Gen 8 دیگر مهم نیست که چه نیازی داشته باشید. طراحی کاربرپسند، قابلیت تغییر میزان قدرت و انعطاف پذیری در شرایط کاری مختلف ازمزیتهای این سرور 2 یونت است .

 


تعداد بازدید از این مطلب: 851
موضوعات مرتبط: سرور hp , ,
بازدید : 851

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شرکت افزار پرداز اسپاد به منظور فعالیت در زمینه تأمین و تجهیز مراکز داده و شبکه‌های سازمانی تأسیس شد و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا به سراسر کشور می‌باشد. هم اکنون این شرکت در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز داده و سازمان‌ها با تجهیزات HP به منظور بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا فعالیت دارد، و این مهم امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، مشاوره، تأمین و عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه اسپاد تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است . امید است که از تجربه و تخصص‌مان برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به فروش ویژه سرور HP -قطعات اورجینال مي باشد | طراحی قالب : افزار پرداز اسپاد